torstai 15. toukokuuta 2014

Aurinkoista aamua

Hyvää huomenta rakas blogini. Heräsin jo kaksi tuntia sitten. Olen juonut suhveen ja syönyt leipää, vaikkei mulla koskaan aamulla olekaan nälkä, eikä oikein tee mieli syödä mitään,mutta kahvia on saatava, että saapi silimät auki.
Täällä odotan ajan kulua, sillä mulla on tänään päivällä, vihdoinkin, aika parturiin. Johan tässä on kolome vuotta taas hiuksia kasvatettukin,mutta nyt pitää päästä eroon huonoista latvoista. Lyhyeksi en saa leikata, sillä Mies sanoi, että mulla pitää olla pitkät hiukset :) Kyllähän ne nopsaan kasvaa, mutta ajattelinpa nyt, että Mies saapi sanoa mielipiteensä. Olihan mulla kolome vuotta sitten ihan lyhyet hiukset ja nyt ne on jo alaselekään saakka pitkät. Jotta johan se on korkia aika käydä hiukan leikkuuttamassa niitä. Latvat ovat jo ihan haperoa ja haaroittuneet, että huh huh. Kauanpa mä näitä olenkin jaksanut, mutta en enää :)
Eipä mulla muuta tässä nyt mielenpäällä olekaan, jotenka mukavaa päivää sinulle siellä ruudun toisella puolen :)

2 kommenttia:

  1. Mite hiusten leikkaus men? Onnea rakkauteen!! <3

    VastaaPoista
  2. Hiusten lyhennys meni ihan mukavasti, ei mulla mennyt siellä kovin montaa minsaa,ku latvat oli leikattu ja etuhiukset lyhennetty ja tekipä tuttu parturikampaaja vielä ihanan pullapitkoletinkin minulle, joka tehtiin ihan päälaelta saakka nurinperin letitettynä, olipa nätti letti,niin kauan, kuin se kesti, eli iltaan saakka vain. Ois ollut kiva, kun ois saanut siitä kuvan muistoksi :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)