perjantai 2. toukokuuta 2014

Bookcrossing-rehvit

Tänään on vajaan tunnin kuluttua, bc-rehvit kylällä ABC:llä. Minnuu jänskättää ihan turkasen paljon, että löytyykö apsin pihasta ensiksi parkkipaikkaa niin, ettei tule mitään vahinkoa. Onko mulla tarvittavat kirjat mukana, ettei mulle tule vatsanväänteitä siellä ja millei juttu toimii, että löytyykö puhuttavaa. No, tällaiset rehvit on olleet viimeksi 2011 kesällä, eli niistä on jo kolme vuotta ja helkutin nopsaan on aika hurahtanut! Ihan luvattoman nopeaan.
Täällä sataa aina välillä lunta, räntää ja vettä sekaisin. Sais tulla mun puolestani lunta ainakin metrin verran, ei haittais kyllä yhtään :)
No, mie lähden valmistautuun bc-rehveille :) Heippa!


Muokkaus 16:37

Rehvit meni mukavasti, olin paikalla jo 10 vaille 2 ja sain hetken aikaa odotella paria ystävääni, jotka molemmat tulivat, kun ehtivät.
Meillä oli oikein mukavanleppoisa pari tuntinen, kahvitella ja vaihdella kirjoja. Minulla oli mennessä neljä opusta ja nyt takaisin tullessa mulla ol 8 kirjaa, eli tuplautui, mutta mitäs pienistä. Sain rinkikirjan, joka ilmestyi Kirjan ja Ruusun päivänä Anna-Leena Härkösen Takana puhumisen taito-opuksen. Sitä aloitan tänään lukemaan Kaunareitten jälkeen.
No, heippa taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)