perjantai 9. toukokuuta 2014

Kolmannet blogirehvit tänään

APUA!!!!!! Kuinka mä selviän tunnin kuluttua alkavista blogirehveistä? Kuinka mä osaan kertoa oikiat vastaukset kysymyksiin, joita tule väistämättäkin kirjastolla tänään? Mulla on kamalan kova jänskätys päällä nyt jo.....Kauheeta ja kamalaa!!!!!!
Enhän minäkään mikkään virtuoosi ole tässä blogin pitämisessä, vain yrityksen ja erehdyksen kautta olen pitänyt blogiani sen kuutisen vuotta. Ja mitä mä olen oppinut, ei ainakaan mitään järkevää ole jäänyt mieleeni, en ainakaan tunnusta mittään. Minä vain tuppaan tänne blogiin tekstiä silloin, kun siltä tuntuu ja joku käypi lukemassa, jos huvittaa. Kettään ei voi pakottaa tykkäämään tästä miun sähellysblogista. Tänne miä nyt yksinkertaisesti puran välillä pahaa oloani, milloin mistäkin aiheesta. Se on jämpti, että tyyli ei tule jatkossakaan muuttumaan miksikään ja miksipä pitäiskään? Tämä on miun ominta tyyliäin, enkä miä ees halluu mittään kauhian hienoa ja ylevää blogia ittellein. Se on tosi, kuin vesi. Pitäkööt toiset ne ylevät ja hienot, satojen lukijoiden bloginsa,Nih!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)