tiistai 27. toukokuuta 2014

Meleko metka unitus

Kirjoitanpa tänne viime yön unestani.
Olin pääroolissa yhdessä musikaalissa!!!! Juu-u, olin nuorempi ja paljon hoikempi unessa, kuin normaalisti olenkaan.
Olin palannut vuosien takaiseen aikaan, kun olin silloin amiksen kanttiinissa töissä ja voi, koulu täynnä komehia poitsuja, jotka pörräilivät ympärillä :)
No, siinä unessa miut yllätettiin, eli oli ystäviä kokoontunut kotiini ja he videoivat kotiin tuloni.
Sit oltiinkin peruskoulun kentällä, siis siellä, missä kävin peruskouluni ja siellä kuvattiin musikaalia. Unessa oli peruskouluaikaisia poitsuja ja muitakin. Minulla piti olla joku seppeleen tyylinen päässäni, mutta otin sen pois ja yritin suoristaa sitä, mutta alkoikin kietoutua sormieni ympärille, kuin tiukka lanka. Siihen uni sitten loppuikin.
Unessa ehti kyllä tapahtua paljon muutakin, vaan jätetään se hämärän peittoon.
Nyt on käytävä postilla, kun sekin jo tuli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)