keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Kipupiikillä

Tänään mä vihdoin ja viimein taivuin kivun alla ja lähdin hakeen piikin teekoosta.
Ensin yritin soittaa sinne aikaa, mut kun ois pitänyt painaa luurista ykköstä, että ois saanut ajan varattua, niin eihän mun luurissa silloin näkynyt numeroita, kun on kosketusnäyttöpuhelin. Lähdin sitten siltä istumalta teekoohon ja sain hetken aikaa odottaa vuoroani, että pääsin luukulle, itkuhan siinä tuli kivusta. No, pääsin hoitohuoneeseen suoraan luukulta ja melki heti tuli lekuri tekeen pienen tutkimuksen ja hoitaja sai luvan antaa mulle Voltaren-piikin. Oisin saanut vielä jonkun toisenkin piikin, mutta kun olin autolla, niin ei sopinutkaan.
Vähän aikaa lepäsin hoitopöydällä ja sitten ilmoitin kopilla, että olen valmis lähteen kotiin.
Saa nähdä, millainen lasku tulee sitten perässä moisesta pikakäynnistä, kun ei mulla mennyt siellä kuin puolisen tuntia, onneksi :)
Nyt on sitten piikki saatu vasempaan lonkkaan ja kipu hellitti suuremmalta osin, muttei vienyt kaikkea kipua, sillä kävin päivän toisella minilenkillä ja kyllä se kävely vain ottaa vasempaan jalkaan sekä sääreen, että takareiteen.
Mutta että näin sitä sisukaskin taipui, kuukauden kärvistelyn jälkeen.
Kova kuntoutuminenhan tässä on edessä, eli lenkkiä ja lenkkiä kipujen rajoissa.

1 kommentti:

  1. En osaa edes kuvitella miten se ahdistaisi jos joutuisi kipujen kanssa elämään, mutta hyvä, että niihin on apua saatavilla - kunhan sinä vaan ymmärtäisit hakea sitä apua ajoissa!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)