keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Mä olen ihan loppu

Facebookissa yksi fbkaveri laittaa viestejä ja valittaa isästään mulle. Mä jo laitoin hälle, että yrittäis mennä jollekin ammattiauttajalle kertomaan asioistaan, sillä en mä osaa muuta kuin voivotella tilannetta. Mistä mä hänen ongelmiinsa ratkaisuksi muutun. Mä en enää jaksa sen víestejä siellä, aina sama valitus, kerrasta toiseen. Kohta pitää poistaa koko ihminen kaverilistalta :(
Sama tilanne näiden kipujen kanssa. Selkä antaa kyllä jonkin aikaa istua,vaan kävely tuon vasemman jalan kipujen takia on hankalaa. Mä en jaksa enää. Milloin mä olen kivuista vapaa, että pääsen kunnon sauvakävelylenkeille taasen. Tänään kävin vain postilaatikolla aamulla hakeen postit ja otti reissu todella koville, silläpä en tänään lähtenyt tekemään tuota jokapäiväistä minílenkkiä, vaan olen huilannut ja hetken aikaa kutonut tänään, muutoin vain aikaani kuluttanut. Ei ole kiinnostanut kirjan lukeminenkaan vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)