torstai 24. heinäkuuta 2014

Mulla on kamala ruokahimo

Mä Niin paljon haluisin syödä jotain, mussuttaa kaikkia kiellettyjä herkkuja, tekee mieli suolakurkkuja, pullaa, hilloa, jäätelöä ja sitten RUOKAA, perunaa ja kastiketta!!!!!! Oi että, kun sais syödä napansa kutturalleen. Miten mä jaksan tätä diettiä, kun nyt on jo ruokahimo, vaikka on vasta toinen nutrauspäivä iltapuolelle kääntynyt. Ei mulla kyllä nälkä ole yhtään, mutta himo, kuin himo, niin se on niin raju ja veis kyllä mukanaan. MUTTA mä kiellän itseltäni koskemasta mihinkään ruokaan. Tänään laitoin hyvät ruisleivät jääkaapista pakkaseen, ettei mene huonoksi, kun en syö niitä. Voih, nyt mun tekee mieli ruisleipää ja siihen päälle paksulti VOITA!!!! Slurps!!!!!
Täällä mä nyt kamppailen näitten ruokahimojen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)