maanantai 21. heinäkuuta 2014

Nyt se on alkanut

Nimittäin ravintoremontti meikämuijan elämässä. Kävin eilen ostaan siwasta pariston kauan pölyyttyneeseen puntariin ja punnitsin tietenkin eilen iltasella itseni ja painoa olikin vähemmän, mitä ajattelin olevan. No juu, sen verran paljastan, että sitä on reilusti yli sata kiloa! Enempää en suostu kertomaan.
Minulla kun on tuo syöminen aika ongelmallista, kun on takapiruna ollut parikymppisestä saakka ahminta ja oksentaminen :( En ole vieläkään päässyt aisoihin asian kanssa. Muutamat vuodet takaperin kävin ravitsemusterapeutilla ja hän antoi minulle ruokalistaohjeen päivän annoksista ja nyt sitten tänä aamuna aloitin. Söin aamupalaksi Karu-puuroa, ison mukillisen vettä ja kaksi mukillista kahvia.
Tuossa hetki sitten söin 6 pientä pinaattilettusta, kaksi palaa ruisleipää floran kera ja milkkiä ja tietenkin vettä jälkkäriksi. Mitään kasviksia mulla ei tällä hetkin ole jääkaapissa, vaan tällä linjalla nyt mennään muutamat päivät. Viime viikolla kun tuli syötyä tomaatti-ananasmössöä, että oikein korvista jo pursusi.
Sain tuossa ennen ruokailua pääteltyä kahdeksat sukat, jotka menee ens sunnuntain myyjäisiin myyntiin ja tottapa mun piti aloittaa vielä yhdet junasukat, kun mintunvihreiltä sukilta puuttui pari. Saisi edes hiukan rahaa tuotoksistaan, sitä mie toivon :)
Eipä mulla nyt tän enempää tällä kertaa ole kerrottavaa. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)