perjantai 1. elokuuta 2014

Ei ole helppoa

Siis ei ole helppoa tyytyä pureskeleen porkkanaa, kun tekee mieli piirakkaa, pullaa, torttua, munkkia, suklaata, karkkeja ja kaikkea hyvää, mikä on laihiksella kielletty. Mulla on vasta toinen viikko dieettiä loppupuolella ja kuinka mä jaksan vetää tätä koko lopun elämääni? En mitenkään. Koko ajan tekee mieli lähteä kaupalle ostaan jotain suklaista mussutettavaa. Kello on vasta yhdeksän, himpun yli ja mä join jokin aika vasta ekan päivän juoman ja pitäs jaksaa sillä juomalla tuonne yhteentoista saakka. Ei Tule Kesää :(

1 kommentti:

  1. Lämpimillä keleillä kannattaa huolehtia riittävästä nesteitten nautinnasta. Minulla on kesän aikana paino kohonnut yli sadan kilon. En ole siitä ylpeä ja olisi syytä tehdä asialle jotain, mutta aina tuntuu löytyvän hyviä syitä pysytellä kotona kun voisi käydä lenkillä ja aina tuntuu ruoka maistuvan kun voisi juoda vaikka vissyä tai jotain.

    Jonkinlainen laihdutusryhmä voisi sopia minulle, mutta ei sitä silti aina tiedä sopiiko se sittenkään. Ryhmiä on monenlaisia enkä minäkään ihan aina samanlainen ole.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)