maanantai 29. syyskuuta 2014

Kun lopetin

Niin, kyse on laihdutuskurista, niin kun sen lopetin, niin paino onkin jo pudonnut kilon verran. Enkä nyt sano, että se ois nesteitä vain tippunut, kyllä siellä on muutakin, toivon mukaan. Viime viikolla ol se puoli kiloa miinusta ja nyt taas puoli kiloa. Ihan kivaahan tämä on, kun on kahdella antibiootikuurilla, niin on syömisinto vähän hukassa. Ei oikein tahdo olla nälkä lainkaan, mutta toisessa lääkkeen sivuvaikutuksissa olikin, että ruokahaluttomuus. No, kyllä mä eilen mussutin sitä pannuleipää ihan innoissan kolme palasta :) Oli niin hyvää. Niin ja mulla on maitotuotteet hiukan pannassa, kun ei saa lääkkeenoton jälkeen kahteen tuntiin syödä maitotaloustuotteita ja mun kun tekis niin kovasti mieli syödä rahka näin aamusta, mutta vielä pitää tunti odottaa. Teetä mä tässä koneella kurnasin ja söin yhden vesirinkulan. Siinä oli mun hurjakin hurjempi aamupala.

1 kommentti:

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)