maanantai 15. syyskuuta 2014

Tervetuloa maanantai

Jaahans, se o taaskin uusi viikko aluillaan ja mulla tämä päivä alkoi ihan mukavasti, kun posti toi odotetun opuksen hyllyni täytteeksi, muuten oiskin ollut tympeetä postia, vain pientalo-lehtinen ja mainoslappunen. Eipä sitä yllätyspostia kovin usein saavu meikäläisen laatikkoon, mut hyvä, kun tänään tuli ilahduttavaa postia.
Täällä mä juon minttuteetä, kun rahkapurkillisen söin jo ennen ulkoilua. Kävin pesemässä kynttilälyhtyjä ja vein roskat ja pari lyhtyä metallin keräykseen, kun en tohtinut niitä jättää tavalliseen roskikseen. Oli vähän kurjaa ajaa autolla, kun ikkunat tuppas huuruun ja tuuletus alkoi lämmittään niitä vasta pihassa, kun pääsin takas kotiin, piti takin hihalla koko ajan pyyhkiä tuulilasia. No, nyt se keikka on onneksi tehty ja nyt vain olla ihmetellään, en taatusti lähde lenkille tänään, ei niinku yhtään huvita! Enkä käynyt tänään vielä punarissakaan, joskos sitten huomenna. Mullahan on paino pysynyt kuukauden päivät ihan samassa, vain se puoli kiloa on pysynyt poissa. Ihan vissiin huomenna on tullut 10 kiloa lisää mässäilystä. Bläh! Mä olen niin epäonnistuja tuossa painonpudotusprojektissa, että ei mitään määrää! Mutta minkäs teet, kun on sortuja, niin on sortuja. Mua niin paineistaa tuo uusi lääkekuurikin, että kunhan saan nuo naistenjutskat taas tolalleen, niin yritänpä uudelleen, mutta en mä nytkään mitenkään hurjasteleen rupee, otan vain leppoisasti joka päivän vastaan sellaisenaan, kuin se tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)