maanantai 1. syyskuuta 2014

Uusi viikko on alkanut

Puntarilukema on nyt kolme punnituskertaa ollut se yksi ja sama. Eipä ole tullut lisäystä, eikä mitään ole tippunutkaan. Pelkäsin jo pahinta, että painoa on tullut roimasti lisää, kun on vähän syömiset lipsuneet herkkujen pariin. Nyt sitten uuden viikon aloitin mussuttamalla karssuja, hyi hyi hyi, mutta oli aivan pakko saada, kun on nuo naistenjutut niin inhottavasti päällänsä, että ei jaksa. Mä olen niin kyllästynyt oleen hanana. Odotan torstain lekuriaikaa, kuin kuuta nousevaa, että lekuri määrää mulle sellaista roppia, mikä laittaa hanan kiinni. Mua kyllästyttää, ärsyttää, suututtaa, vihastuttaa tämä olotila.
Onneksi huomenissa vissiin saan hiukan seuraa, kun jospa tuo ihana serkkutyttönen hurauttaisi miun luokseni. Mulla on hänelle pieni yllätys ja toivottavasti iloinen sellainen :)
Nyt lähden hetkeksi fleecepeiton alle haaveilemaan Ihanasta Miehestäni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)