lauantai 29. marraskuuta 2014

Mikä on kun ei mikään kiinnosta?

Eilen löysin hiiren eteisestäni. Ihmettelin ihme rapinaa pitkän aikaa iltasella, kun kudoin olkkarissa. Kävin eteisessä monesti katsomassa. Sitten viimoisella kerralla kurkistin pähkinäsankoon ja sieltähän kurkisti pullea pikku hiiri. Hyi helvetti sentään!!!!!  Minun tek pahaa nostaa lintujenruokasanko ulos terassille, kun hiiri oli siellä. Sitten tyrkin sankoa harjalla eteenpäin ja lopulta kaadoin sangon ja hiiri lähti juoksemaan naapuriin päin. Kyllä mua öllötti sen jälkeen ja olin järkyttynyt koko loppuillan! Onneksi Mies tuli hetken perästä kylään ja sain häneltä monta halausta <3 En kyllä kyennyt unohtamaan kyseistä hiiriepisodia koko iltana ja valvoin yöllä kolmeen saakka, kun Mies oli lähtenyt kotiin. En tahtonut uskaltaa alkaa nukkua lainkaan.
Miten on mahdollista, että hiiri pääsee sisälle rivitaloon????? Olen asunut tässä asunnossa 18 vuotta ja tämä oli ensimmäinen hiiri ja toivottavasti myös viimeinen!

Olen nyt koko tämän päivän yrittänyt poistaa eilistä kohtausta mielestäni, mutta koko ajan se kummittelee mielessäni ja näen hiiriä joka pimeässä nurkassa.

Minnuu ei kiinnosta niin kutominen tahi lukeminen, en ole kyennyt lukemaan tiistain jälkeen mitään. Olen ollut liika uupunut moiseen tai sitten liika kyllästynyt kirjoihin. Kudoin kylläkin tuossa jokin aika sitten pikkusukkiin kantapäät, mutta siihenpä se sitten jäikin. En tiiä, mikä minnuu oikein kypsyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)