tiistai 9. joulukuuta 2014

Hyvää nimipäivää Minulle

Aamusta tuli käytyä taas kylillä, kun piti käydä postittamassa muutama kirje ja hakea kaksi pakettia postipisteestä.
Kotiin kun pääsin, niin hetihän se alkoi pakettien avaaminen, sainkin avata peräti kuusi pakettia, kaksi nimpparipakettia, joista esiin tuli käsilaukku, patakinnas, kynttilä ja suklaalevy. joululahjasta esiin tuli kaunis tähdellä varustettu kaulaketju ja hippapaketeissa oli kaikkea kivaa, kirjoja, kortteja, tarroja, kirjanmerkkejä, heijastinlankaa, seiskaveikan lankaa ja Gala-nimistä punaista paksua lankaa, teetä ja suklaata. Kyllä mulla oli tänään oikein minijoulu. yksi paketti jäi aukaisematta, se on kirjakaupan kanta-asiakkaana saatu pieni joulumuistaminen, jonka säästän jouluun, tai sit avaan oikein huonona hetkenä, kun haluan piristää itseäni.
Mä olen tänään kutonut sukkia ja kutonu, purkanu, virkannut, purkanut, kutonut ja taas purkanut ja taas virkannut sitä uutta ihanan punaista Gala-lankaa. Loppuviimein sain työn tehtyä loppuun asti. No, ei siitä ihan sellainen tullut, kun kuvittelin, mutta enää en aio purkaa sitä, siitä tuli kapia kaulaliinahuivinen, tai sen tapainen. Mulla on vasemman käden peukun pää ihan hellänä tuosta kutomis-purkamis-virkkaamis-projektista. Mutta vielä jäi nälkä mennä kutomaan sukkia :)
No, hyvää nimipäivää Minulle Ihan Itselleni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)