lauantai 6. joulukuuta 2014

Itsenäisyyspäivää

Olen viettänyt tätä Suomen 97:ttä itsenäisyyspäivää nukkumalla ja huilaamalla niin paljon, kuin vain olen jaksanut. Heräsin kyllä jo seiskan jälkeen aamulla ja hain lehden laatikosta, sillä minulle on alkanut tulla Keskisuomalainen-lehti, jonka tätini lahjoitti minulle peräti kuudeksi viikkoa, eli taattua postia on nyt ainakin tammikuulle saakka joka päivä laatikossa :)
Tein aamusta tutuksi tulleen nettipyörähyksen ja join vain teetä, joka ei piristänyt minnuu lainkaan. Sitten menin huilaamaan hetkeksi. Sit ruokaa tekemään, tein nuudelisoppaa ja ihan hyvää tuli; kasviksia, nuudeleita ja soijarouhetta ja suolaa ni jopas oli makoisa lounas mulla :) Sit ruokaperräisille ja heräsin tuossa vartti sitten ja keitin nyt päiväkahvia ja sitä tässä juon ja lähdenpä tästä jatkamaan matkaa facebookkiin :) Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)