lauantai 27. joulukuuta 2014

Joulun jälkeinen hetki

Ihanaa, joulu on vihdoin ohitse! Olin vain yhden yön poissa kotoa, eli lähdin liikenteeseen aattoaamuna, kaupan kautta. Aatto oli yhtä hulinaa. Tuli käytyä moikkaamassa kummitätiä ja serkkulikkaa ihan nopsaan vain, kun vein heille pienet joulumuistiaiset :)
Joulupäivänä tulin iltapäivästä omaan kotiin jo rauhoittumaan joululle. Saldona kaksi jouluateriaa ja se siitä. Mulla omassa kotona ei ole jouluruokia, kun söin niitä ennen joulua yhdet laatikolliset, 400g paketilliset maksa-, porkkana-, lanttu- ja perunalooraa. Siinä olt miun jouluni. Suklaata ja karssua on mässätty siitäkin edestä, että ihan voi jo pahoin välistä. Mä inhoon karkkeja, mutta siltikin pitää syödä. Mulla on viha-rakkaus-suhde niihin. Suussa ne maistuu niin hyvälle, että ja jotta ja sit tulee paha olo itselle :( Tätä tää on, syömishäiriöstä kärsivän elämä, ei ole ruusuilla tanssimista :(
Eilen kävin taasen lenkillä ja olo oli todella upea sen lenkin jälkeen, kun tuli vain lähdettyä ulkoilemaan. Tänään olen vain viettänyt haalaripäivää ja olotila on kyllä sen mukainen, siis matalat fiilikset. Eipä mulla sen ihmeellisempää, halusin vain kirjoittaa aikani kuluksi jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)