keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Kyynelten keskeltä

Facebookissa se taas tapahtui. Hän laittoi mulle sydämen-kuvan ja ihmettelin, että mistäs nyt tuulee, että eikös hän ole varattu. Sanoi, että on vapaa. Taas hän teki sen mulle, sai minut hetkeksi haaveisiin niin kaukaisiin vuosien takaisiin. Ja tietty mua alkoi itkettään, että oli lähdettävä bookista veks. En tiedä, miksi hän vieläkin saa minut tuntemaan näin, kun tunnen.
En totta tosiaan halua jättää Miestä Hänen takiaan. Mä vaan itken taas tän iltaa ja odotan Kauniita ja Rohkeita töllöstä, vielä vajaa puoli tuntia. Toivottavasti Sinulla, rakas lukijani, on parempi fiilis, kuin minulla.

1 kommentti:

  1. Eräs miespuolinen ystäväni sanoi kerran kahta naisystäväänsä tarkoittaen, että hyvä kakkonen on parempi kuin huono ykkönen. Siinä on varmasti vinha perä.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)