maanantai 1. joulukuuta 2014

Maanantai- ajatelmia

Kävinpäs ihan aamutuimaan postittamassa kaksi pussillista kirjekuoria ja paketteja. Rahaa meni postissa paketteihin melkein 40 euroa! Ei mun päätäni huimaa yhtään, sillä nyt on lahjahuolet postitettu poies.
Kylältä kun ajoin kotiin päin, niin tässä tienvarren yhdessä valopylvästä vasten oli tutun näköinen pölykapseli. Juoksin sen hakemaan kyytiin ja olihan se minun pölykapseli ja vielä ihan ehjäkin olt :) Voi, kiitos sinulle ihana tuntematon ihminen, joka olit löytänyt kapselin ja laittanut sen huomaavalle paikalle tien varteen. Kiitos, kiitos, kiitos! Mie olen nyt niin onnellinen, taas hetken aikaa :)

Kaupungintalolta oli vastattu mun laittamaani hiirimeiliin ja pyytivät ottaan yhteyttä kiintesitönhuoltajaan ja minähän soitin. Sovittiin, että seurataan tilannetta vielä ja jos useampia alkaa oleen, niin sitten tulee myrkyttämään, muttei vielä. Sanoi, että viime vuonna A-talosta oli kans löytynyt sisältä hiiri ja jossain toisessakin talossa oli mennyt hiiri sisälle. No, seurataan sitten tilannetta. Nyt ei ainakaan ole kuulunut mitään rapinaa, vaikka mä niin peloissani olen ollutkin aina, kun menen eteiseen, mutta mitään ei ole näkynyt, eikä kuulunut sen perjantai-episodin jälkeen. Onneksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)