perjantai 19. joulukuuta 2014

Perjantai-illan yllätys

Olin juuri alkanut jauhottaa keittiötäni, aikeissa tehdä viikonlopuksi kinkkupitsan.
Kello kävi jo neljää ja ilta alkoi olla pimeän puolella.
Juuri, kun olin sekoittamassa pitsan pohjataikinaa, ovikello soi.
Minulla oli läppäri pöydällä ja soitti juutubesta suosikkimusiikkiani E-roticiä. Piti vallan laittaa musiikki tauolle, ennen oven avaamista.
Ihmettelin, kuka tähän aikaan on oveni takana.
Yllätys oli iloinen, sillä ovella ei ollut kukaan kaupustelija, vaan tuttu nainen, Rouva H :)
Ei passaa näin blogissa kertoa kaikkea :)
Olipa kiva yllätys! Hän toi minulle kirjoittajaseuran aiheiden uuden boxin, jonka asian olin itse vallan tyystin unohtanut tässä kaikessa hössäkässä.
Rouva H sanoi, että sisältö on minulle ja saan kortistella boxin.
Minulla oli vain hoppu tekemään pitsanpohjaa, joka odotti kulhossa puolivalmiina, enkä osannut pyytää vierasta sisälle, huono emäntä!
Ajattelin boxin sisältävän pipareita. Se odotti avamattomana pöydällä niin kauan, että sain pitsan uuniin.
Joulukarkkejahan boxi oli melkein täynnä!
Minulla alkoi heti raksuttaan boxin koristelu.
Meinasin ensin kirjoittaa kylkeen kirjoittajaseuramme nimen ja "aiheita", mutta eihän mulla ollut sellaista liimaa, jolla olisi voinut kirjaimia liimata boxin kylkeen, joten aloin vain liimailla erilaisia kauniiksi katsomiani tarroja ympäri boxia.
Nyt se sitten on saanut kylkiinsä ruusuja, perhosia, sydämiä, nalleja, kissoja, koiria, keijuja ja muumitarroja ilostukseksi. En tiedä, onko se sitten lapsellisen näköinen, mutta koristelijansa oloinen se ainakin on :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)