maanantai 5. tammikuuta 2015

En paketoi viime vuotta

Monet blogistit näyttää paketoineen viime vuotta lukemieen kirjojen osalta, mutta minä en tee sitä. Olen ihan muuten vain mielissäni, että sain luettua enemmän, kuin 52 kirjaa, eli meni reilusti kirja per viikko, mutta ei ihan joka viikko, sanotaanko nyt näin salaperäisesti :)
Tämän vuoden ekan kirjan olen jo saanut luettua ja se on ihan kiva se, on vuosi aloitettu kirjojenkin osalta. Tässä kovasti yritän pohtia, että alkaisinkos vihdoinkin lukea Anna Karenina-kirjaa, kun tuli katsottua sen 2012 vuoden filmatisointi tuossa muutama päivä sitten ja hurmaannuin ihan totaalisesti siitä elokuvasta, eli TYKKÄSIN!
Mulla sormia paleltaa, kun olin aamupäivästä tuolla parkkiksella putsaamassa autoani lumen alta. Olikin satanut viikonlopun aikaan paksusti lunta. Eilen tuli oltua peräti kahteen otteeseen omaa pihaa putsaamassa, kun yhdellä kertaa ei jaksanut kaikkea lunta lykätä pihasta pois.
Mitäpäs vielä. Ei mulla kait sen ihmeempää asiaa nyt ole. Pitäkää ittestänne huolta ja hyvää loppiaisaattopäivän jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)