tiistai 20. tammikuuta 2015

Itku silmässä

Olen kyynelten valloittamana tässä koneella. Tein mielestäni järkevän ratkaisun äsken ja poistin entisen ihastuksen facen kavereista. En vaan kykene, enkä pysty enää olemaan kyseisen mieshenkilön kaveri. Mies laittoi mulle päivällä viestin, että haluu sänkyyn mun kanssa. No, mä laitoin sille, että mä olen varattu jo toisaalle, hän kyllä tietää sen. Äsken sitten viimeiseksi viestiksi laitoin, että taitaa olla aika luopua tästä faceystävyydestä ja poistin hänet listalta. Miksi mua sitten itkettää? Mähän Rakastan Mun Omaa Miestä yli kaiken! Mulla on tunne, että palanen miusta ois lähtenyt maailman tuuliin ja mua vaan itkettää....Kyllä tää ohitte menee ja pystyn vielä nauramaan, mutta en tänään :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)