tiistai 13. tammikuuta 2015

Läski ja syömisongelma

Juu, minä olen hirveä läski, painan 123,5 kiloa ja mulla on pituutta vain vaivaiset 158cm. Eikö ole kauhiat mitat? Kyllä vain, on ne. Oksettaa ajatellakin noita kiloja!
Mulla on syömisongelma. Viikon verran menikin ihan kivasti, kun olin puurolinjalla, ei tullut yrjö kylään. Eilen sitten ajattelin, että tämähän menee mukavasti, kun ei ole pahoinvointia ollenkaan ja sillä sitten tein soijarouhepitsan uuniin ja eilen säin ihan kiltisti vain kaksi palasta.
Mutta tänään. Juu, mulla suu kävi melkein koko ajan, kun olin hereillä. Jatkuvasti ol nälkä ja tottapa mä söin sitä eilen tekemääni pitsaa.
Katsoin kauniit ja rohkeat hetki sitten ja taaskin mussutin pitsapalaa. Sit tulikin stoppi. Tuli paha olo ja senhän nyt jokainen tietää, mitä bulimikko silloin tekee, se paha Yrjö tulee kylään ja edessä on tyhjennyksen paikka. Mä olen kärsinyt näistä ongelmista yli puolet iästäni, enkä kait koskaan tule täysin paranemaan, ei ainakaan masennus auta asiaa millään tapaa. Tänäänkin ajattelin kuolemaa, että ei mun elämäni ole minkään arvoista, kun olen kaiket ajat vain yksin kotona, mitä nyt satunnaisia kauppareissuja ja kirjoittajaseuran kokoontumisia aina silloin tällöin jaksan käydä olemassa poissa kotoa. Ja huomenna on taas pitkästä aikaa omahoitajalle jutteluaika, toivottavasti jaksan mennä sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)