perjantai 30. tammikuuta 2015

Perjantaiaamun tuumailuja

Ihanaa, että tänään vihdoin kerkesi tulla se Gummeruksen kirjapalkintopaketti, mukana oli myös samaa sarjaa nessupakettikin. Ihana palkinto. Siis Jojo Moyesin hiljattain suomennettu Kerro minulle jotain hyvää-tiiliskivikirja, sillä kirjassa on vajaat 500 sivua. Oikeestaan muuta postia mulle ei tullutkaan tänään, kun ei ehtinyt tänään tulla tiistaina maksamaani Nicholas Sparksin Suojelusenkeli-kirjasta. Tein kyseisestä kirjasta kaupat facebookin kirjakirppiksellä. Eilen tuli myyjältä viesti, että kirja on postitettu, jotenka sitä saattaa odotella sitten ensi viikon aikana tulevaksi. maksoin kyseisestä kirjasta postikuluineen 6,80 e, eli 5 e kirjasta ja 1,80 postituksesta. Saa nähdä, millainen opus sieltä sitten tulee, kuvassa ainakin näytti ihan hyvältä kirjalta.
Mä olen nyt ihan kirjojen pauloissa, kuin melkein joka toinen sana ol kirja :D
Aloitin eilen iltapäivällä pitkästä aikaa villasukkien kutomisen, kudoinkin eilettäin sukkien varret valmiiksi, että pitäs aloittaa jo kantalappujen teko ja sit pääsisi kutomaan vain suoraa ommelta kantalapun jälkeen ja hups vaan, toiset Antsku-sukat ois valmiit myyntiin. Niin minä ole suunnitellut tekeväni, että myyntiin, myyntiin vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)