torstai 22. tammikuuta 2015

Taasen päiväkahvilla

Piti vaihtaa pusero villapaitaan ja vielä kynsikkäät käteen, kun tahtoo sisälläkin olla kylmä. Hetkellisesti oli vain 19 astetta lämmintä tuossa aamupäivällä, mutta kun olen touhuillut täällä kaikkea, niin kyllä tässä jotenkin tarkenee. Niin ja villasukat mulla on tietenkin jalassa, lämmittämässä vilukinttuja.
Atshiu! Tul jo aivastuskin. Kahvia mulla on tässä jo toinen Pikkumyy-mukillinen menossa, juon välillä mustana kahvia, että maitoa riittäisi viikonlopun ylitte, kun en jaksaisi tällä viikolla lähteä kauppaan ollenkaan.
Heräsin aamuyöllä ennen kolmea ja aamukahvia join jo neljän pintaan. Koneella meni tuonne puoli yhdeksään saakka. Sain, kuin sainkin maksettua sen AVONin laskun ja nyt tulleet tuotteet ovatten miun! Jes, jes jes!!!!!!! Olen niin onnellinen :) Meillä ei ole Miehen kanssa edes rehvejä nyt tällä viikolla, vaan pyysin saada ikävöintiviikonlopun ja kyllähän mä sain. Nyt saan sitten pitää Naisellisen viikonlopun ja tutustua ja kokeilla tulleita tuotteita ihan rauhassa. Mikä ihanuus ja autuus ja saa nukkua aina silloin, kun nukuttaa. Onhan Miehen kanssa ihanan mukavaa, mutta on se mukavaa välillä olla yksinkin viikonloppuisin ja nyt mulla on siihen mahdollisuus. Ei ole liika ripustautuva Mies, vaan antaa mun olla oma itteni :) Olen kuulemma ihana just tällaisena, omana ittenäni :) Tiiä sitten, mitä tuokaan tarkoittaa.

2 kommenttia:

  1. Mie tiiän nii tuon ett haluu olla ittekseen ain välil! onks teil pitkä välimatka? Käyksie miehen luona joskus? Ihanasti sanottu tuo viimenen.

    VastaaPoista
  2. Heippatirallallaa :) Eihän meillä Miehen kanssa ole kovin huisin pitkää välimatkaa, mutta jonniinlainen "hajurakonen" kuitenkin :D No niin, mie oon odottannu kutsua Miehen luokse, mutta vielä sitä ei ole tullut. Pitää vissiin itte kutsuu ittensä. No ei vainkaan, mie luotan ja uskon, että kyllä se kutsu vielä jokin päivä tulee, kun on sen aika. Kiitos sinulle kommentista :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)