lauantai 21. helmikuuta 2015

Lauantai-iltaa

Ei mulla oikein asiaa ole, mutta kunhan haluan nyt hetken aikaa kuluttaa iltaani tässä läppärillä.
Olen pessyt tänään kaksi koneellista pyykkiä ja saanut ne jopa kuivumaan tuohon telineelle. Hyvä minä! Muuten olenkin vain nukkunut koko päivän, aina sellaisia tunteroisen, kahden pätkiä. Verottaa eilisiltainen valvominen hiukan olotilaa. Aamulla oli ihan kun ois ollut krapula päällä, kun heräsin, mutta kyllä se olotila siitä on sitten suttaantunut, onneksi ja nythän on jo ilta käsillä ja odotettavissa kiva ilta, kun tulee Kingi-ohjelma ja sit tulis morsianten sota-leffa, jonka olen kyllä kertaalleen nähnyt, mutta jotenkin muisteleisin, että se on hyvä leffa ja jospas siinä sais vielä nauraakin, niin sehän ois sitten ihan yliveto illanviete-leffa. Mulla ois vielä omista leffoista yksi katsomatta, mutta vielä maltan säästää sen katsomista. Siitä tulikin mieleen, että voiskin mennä katsomaan M3 Paneelimyymälästä, joskos sinne ois tullut jotain uusia leffoja, joita kertyneillä pisteillä ostaa. Sieltähän mä hankin sen Nälkäpelileffankin ja ihan kattottava leffa oli, vaikkei nyt miun suursuosikiksi yltänytkään. Juu, niin mie teen ja siirryn seuraavalle nettisaitille. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)