maanantai 16. helmikuuta 2015

Mieliala ment persmäkee alas

Sattuipa tuossa kolmelta soimaan puhelin, tuntematon numero. Ei vittu vieteen ois pitänyt vastata, mutta ajattelin, että saanen sanoa parit valitut sanat, että heppu vois lopettaa mulle soittelun saatana. Tää heppu on soitellut jo joitakin vuosia mulle ja välistä olenkin saanut sanottua, ettei se kiinnosta mua mitenkään ja olen sanonut, että mulla on mies, niin siltikin se soittelee. Perkele, että mun mieliala ment persmäkee sen parin kymmenen sekunnin ajan, mitä puhelu kesti sitten pystyin sanoon vaan, että nyt on lopetettava. Pistin oikein luurin kiinni ja ajattelin, että nukunpa pahan olon pois, mutta enhän mä tältä vihalta ja suuttumukselta nyt unta saa. Mua vituttaa taas niin kaikki, ihan kaikki, jopa Oma Rakas Mieskin suututtaa mua!!!!!! Vihaan ja inhoon taas niin kaikkea saatana perkele vittu vieteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos joku yrittää mua piristää jollain hyväksi toimivalla kommentilla, niin mee ennemmin lepikköön, nyt ei auta mikään tähän fiilikseen, ei ees rauhoittava. Hitto soikoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)