maanantai 23. helmikuuta 2015

Mietin tässä vain

Että mitäs jos en kuukauteen kirjoittaisikaan yhtään päivitystä tänne tyhjentävään blogiini, niin olisikohan kävijöitä kuitenkin joka päivä?
Tuli tuossa katseltua kauniit ja rohkeat ja sen jälkeen itkin hetken aikaa. Mulla on taas ollut huonompi päivä, kun aamupäivän olin ns. vatsaflunssassa. Se ei ole mitään kivaa, eikä se ollut mitään kivaa. Onneksi ruoka on joten kuten pysynyt sisälläni, eikä sisuskalut ole enää niin solmussa, kuin aamulla oli. Se oli ihan järkkyä. Bläh! En oo oikein mitään tehnyt tänään muuta kuin nukkunut ja lukenut jonkin verran ja yksinäisyyttäni poistanut aina välillä istumalla läppärin edessä nettaillen. Ei mulla ole kuin ne muutamat sivustot, joilla viitsin enää käydä. Ai niin, soittihan tänään yks akka, lehtikauppias, ois pitänyt 90 euron lehtipaketti tilata 20 euron hintaan ja mitä kaikkia kylkiäisiä siihen ois tullut mukaan, laivamatkoja, laukkuja ja muita sellaisia. Vaan kun mua EI KIINNOSTA tilata mitään typeriä lehtiä! Mulle piisaa, kun mä raahaan ittelleni kirjoja ja sekin harrastus vois jo pikkuhiljaa vähentyä! Mua oksettaa, siis kuvainnollisesti vain, onneksi. Oikeesti mua ärsyttää ja ketuttaa ja suomeksi sanottuna vituttaa! Enpä viitsi kertoa asiasta sen enempää, kun ketäs se kiinnostaa, ei niin ketään. Katsotaan, niin tätäkään päivitystä ei lue kukaan seuraavaan tuntiin. Arvelen mä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)