maanantai 9. helmikuuta 2015

Paha paha ruoka

Innostuin taas syömään ennen kaunareita päivällä tekemääni hawajin pataa ja porkkanaleipää, molempia jääkaappikylmänä ja vielä päälle join kaakaota. Kuinka yllättävää, bulimian toinen osuus iski kaunareitten jälkeen. Se kaikkein inhottavin. Mulle tuli todella huono olo tuosta syömisestä, vaikkei sitä nyt kauheita määriä ollutkaan. Mä en ikään pääse tästä kierteestä eroon. Miksi mun pitää ees elää enää? Mua vaan itkettääääääää.....................
Mä en osaa ees mihinkään kunnon hommaan keskittyä. Hyvä, kun sain ees päivällä ruokaa tehtyä. Sit tulikin taas nukuttua melkein kaksi tuntia päikkäreitä. Mä en jaksa enää tällaista. Ois pian torstai ja pääsisi omahoitajan vastaanotolle. Vielä kaksi yksinäistä päivää kestettävänä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)