perjantai 13. helmikuuta 2015

Se on sitten 13.päivä ja perjantai

Olen ihan uupunut jo tässä kohdin päivää. Olen vain köllötellyt sängyllä ja välillä uinaillutkin, no en nyt ihan hetkeen, mutta aamupäivä meni ihan unessa, ennenkuin luuri soi ja piti mennä vastaamaan, kun luuri oli olkkarin puolella. Äiteehän se siellä soitteli ja kyseli, että joko pullat on tehty, mä tein vain pannupullaa, eli lätkäsin pullataikinan uunipannulle ja uuniin paistumaan, en jaksanut erikseen alkaa pyöritellä känttyjä. Tänkin homman tein eilen.
Tänään olen vaihtanut vuodevaatteet ja saanut viedyksi roskat veks. Siinäkin oli urakkaa, että pääsin ovesta ulos. Miksi mä olen näin väsynyt? Mieheltäkin tuli viestinen, että älä stressaa kovin paljoa illan suhteen. Meillä on rehvit, kuukauden paussin jälkeen. Ei mua vielä jänskätä yhtään, mutta ans olla, kun ilta alkaa hämärtyyn ja tulee kauniit ja rohkeet, niin mie pysy varmaan istumassa lainkaan, kun valmistelen iltaa. Paketoin mä Miehen ystävänpäivälahjatkin sentäs, ei siinä mitään kovin niin "järkevää" ole, kunhan pientä suloista höpsötystä vain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)