sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Sunnuntaisupinoita

Taas on sunnuntai, miten vallattoman nopeeta nää viikot meneekään ja varsinkin viikonloput. Justaanhan oli rehviperjantai ja nyt jo viikon viimoinen päivä.
Olen ottanut tänään Todellakin rennosti, nukkunut peräti kahdetkin päikkärit, mutta niitä ennen ehdin tehdä ruokaakin pitkästä aikaa. Keitin kuoritut potut muussia varten ja pakkasesta sulatin mikrossa kasvissosekeiton, jonka lisäsin suolan ja voinokareen kera muussin joukkoon ja voitte uskoa, niin tulipa hyvää muussia. Siihen lisäksi ruisleipää, ilman rasvaa, niin ei kyllä muuta tarvinnut. Olen nyt syönyt jo muussia toistamiseenkin, kun tein sen jo aamupäivällä, niin tottapa jo iltapäivällä pisti hiukomaan ja lämmitin muussia mikrossa ja siihen tomaattia, tuorekurkkua ja punaista paprikaa, niin nams, taas maistui hyvälle, eikä pahoinvointia ole tänään ollut kuvioissa olenkaan, ihanaa! Bulimia ei ole ollut torstain jälkeen kuvioissa lainkaan :) Mikä onni ja autuus! Silloin olikin se pahoista päivistä pahin. Nyt minä oon ihan rento ja hyvin levännyt naisimmeinen :) Olen lukenut kirjaakin aina välillä ja siinä ei olisi enää kovin paljoa luettavaa, että pääsisin bloggaamaan luetusta kirjasta, katsotaan, saanko kirjan tänään luettua :) Siihen saakka, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)