maanantai 9. helmikuuta 2015

Tämän aamun posti

Tuli vain K-Supertorin mainoslehti, jihuuuuu, että mie olen onnellinen, että jotta NIIN PALJON tuli tänään postia! NOT!!!!!!!
Olen viikon verran odottanut tilaamaani kirjaa, mutta ei vieläkään ole perillä. Tiiä sitten, että milloin se tulee, kun kerran viime viikolla jo on postitettu minulle.

Viikonloppu oli ja meni jotenkuten. Lauantaina kävin veljen perhettä moikkaamassa ja eilen olin ihan vain kotona. Iltapäivällä eilen aloin kirjoittaa uudelle läppärille ikuisuusprojektiani, eli romaaninalkua, siinä hurahtikin melkein koko loppupäivä, että hiukan ennen kymmentä sain viimoisen liuskan kirjoitettua. Siinä kun olt sellainen vaiva, että en saanut tarinaa auki muistitikulta, kun se olt WPS-muodossa. Onneksi olin käynyt tulostamassa laput porukoiden läppärin kautta ja nyt sitten vain uudelleen kirjoitin koko helahoidon. Alkoi loppumetreillä jo tympästä kirjoittaminen ja paikallaan istuminen, mutta en voinut jättää puolitiehenkään, vaan työstin kokonaiset kuusi tuntia tarinaa ja nyt se on läppärillä, että voin jatkaa sen kirjoittamista :)

Nyt juon täällä aamukahvia ja mietin tulevaa päivää, että mitä sitä jaksaisi ja viitsisi tehhä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)