torstai 5. helmikuuta 2015

Tänään Kynäisten tapaamiseen

Minulla on vakaana aikomuksena lähteä tänään, pitkästä aikaa Kynäisten tapaamiseen. Kyllä mua jänskättää, kun nyt on ensimmäistä kertaa sitten aiheiden boxi mukana, koristeltuna. Että mitä toiset tuumaavat sen ulkokuoresta. Jänskättää, jänskättää niin maan mahtavasti! On tunne, että minun boxin koristelut lytätään alta aikayksikön ja kommentit ovat tyyliin:tuo on kyllä lapsellisen näköinen, myö ei kattella sitä hetkeekään! Apua, millä mie pääsen tästä kauheesta epävarmuudestani eroon????
Minnuu vaan pelottaa toiset kommentit, enkä saata voida sille yhtään mitään. Sitten minnuu jänskättää lähteä taaskin autolla liikenteeseen. Pelkään tavallaan autolla ajoa, mutta pakkohan sillä on ajaa, että pääsee kirjastolle ja sieltä takaisin. Jos vain voisin, olisin ihan vain kotona kaiket päivät ja tykkäisin istua vain auton kyydissä, kun joku sitä vaan ajaisi. Apua, miten mie selviin tästä päivästä?????

3 kommenttia:

  1. Mee vain rohkeesti sinne Kynäisiin! Itsekin kuulun kirjoittajayhdistykseen. Alussa se jännitti antaa toisten nähdä omia kirjoitelmia, mutta ei niinkään enää. Hauskaa päivänjatkoa :-) T. Eräs lukija.

    VastaaPoista
  2. Kiitos rohkaisusta :) Olen mä kuulunut tuohon kirjoittajaseuraan jo pian 8 vuotta, mutta siltikin sinne meno aina on yhtä jännittävää. Onneksi mulla on vain pieni runonen mukana tälle kerralle, ei tarvitse pitkään lukea :D

    VastaaPoista
  3. Tulehan kertomaan miten kävi. Varmasti sait positiivista palautetta. :-) T. Toinen lukija

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)