perjantai 20. helmikuuta 2015

Tänään perjantaina

Ihanaa, on mun lempipäivä, nimittäin perjantai. Olen aina tykännyt perjantaipäivistä ja tätä nykyään vieläkin enemmän, kuin ennen, sillä perjantai on rehvipäivä myöskin. Juu, olen rehvaillut yhtä ja samaa, ihanaa Miestä pian puolitoista vuotta, no ei nyt Ihan Vielä, mutta Melkein :) Syksypimeällä se alkoi, voi että minä olen Niin Onnellinen, että Hän tuli miun elämääni <3

Eilettäin oli meleko jännä päivä, kun piti käydä siellä sairaalalla. No, hyvin se meni, niinkuin odottaa saattaa, mutta Aina se kylille ja keskustaan lähtö jänskättää, kun autolla on liikenteessä ja varsinkin, kun itse joutuu ajamaan. Siinä on melekein se pahin sukassa, kun keskusta lähenee, kääks. No, nyt mie saan olla siltä osin rauhassa tässä jonkin matkaa, siitä sairaalahommasta nimittäin.
Tiistaina mulla on siitä ohitte meno, sillä on aika mukavalle omahoitajalle, pääsee taaskin juttelemaan näistä miun oloistani. Eilenhän se aamuinen ressaus revähti iltapäivällä ihan totaalisesti bulimian puolelle ja siitä en nyt anna kuvausta tämän enempää. Lukekaa googlesta, jollette tiiä, mitä bulimia on ja juu-u, kyllä sitä voi olla näin Melkein nelikymppiselläkin! Mulla kun on tuota masennusta ja muutakin sivujuttuja siinä samalla, niin oireet tuntuu vielä pahemmilta. Mutta aina seuraavana päivänä mennään jo paremmassa junassa :)

Tässä juon chiliteetä, joka alkaa olla jo aika jäähtynyttä, kun vesi kiehui sillä aikaa, kun söin tonnikalafetasalaattia. Mulla on taas salaattikuurimenossa, tai ei mikään kuuri, eilen vaan tuli Vihdoin ja viimein ostettua salaattia ja muita tykötarpeita, että kyllä se kevät tekee tuloaan, ainakin miun mieleeni ja olotilaani, että vihreetä ja värikästä ruokaa pitää muutenkin olla. Onkin ollut tän talvea aika yksipuolista ruokapuolta mulla. Mutta kun on laiska, niin sitä sitten on. Vaikka olenkin ammatiltani Suurtalouskokki, en pahemmin itselle tee kovin kummoisia ruokia. Joskus on vain ihan kahvi- ja leipäpäiviäkin ollut, kun ei ole mikään ruoanteko maittanut.

Sinne meni tee, kivasti otti chilin maku kurkkuun, vaikka juoma olikin jo viilentynyttä. taidan hetken päästä lämmäyttää uudelleen teetä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)