torstai 5. helmikuuta 2015

Terveisiä päiväsumpilta

Tulin vajaa tunti sitten kotiin sieltä kirjastoreissulta. Ihan hyvin kaikki meni. Miksi mä aina pelkään pahinta? Aiheboxikin sai ihan iloisen vastaanoton Kynäisten keskuudessa, ainakin sellaista mukavaa kommenttia tuli, että nyt boxi on iloisen näköinen, kun siinä on paljon erilaisia tarroja koristeena, muutoinhan se olisi vain mustanharmaa pötillö.
Sain taas mukaani monta uutta kirjoitusta meidän kotisivujen blogia varten. Yhden ystävän pitäisi lähettää minulle tarinansa sähköpostissa liitteenä ja kokeilen, että saanko mä kopioitua suoraan sähköpostista sinne blogiin tarinan. Se ois niin kätevää, ei tartteis kaikkia kirjoittaa itte. Mutta toisaalta, mitäs mulla muuta onkaan, kuin aikaa kirjoittamiseen ja tässähän sitä harjoitusta saapi, Melkein 10 sormijärjestelmässä, kun vaan käyttää läppäriä kirjoittamiseen :)
Sain muuten ihan mukavaa palautetta pienestä runosestanikin, vaikka ei se miun  mielestäni mikään kummoinen ollut, mutta onhan se kivaa saada kivaa palautetta, ettäkö kaikki lytättäis ihan alkumetreillä.
Sain muuten omahoitajallenikin ensi viikon torstaille jutteluajan ja silloin on hommana täyttää tuo VARMA-yhtiöstä tullut lappunen. En muista, olenko siitä kertonut, mutta olen jo tehnyt alustavasti muistiinpanoja täyttöä varten ja maaliskuun alussa mulla on sille psykiatrille aika ja häneltä saapi sitten sen b-lausunnon tuota jatkohakemusta varten. Sekin b-lausunto maksaa, melkein 30 euroa, jos on siihenkin korotukset näppinsä iskeneet, en nyt varmalla muista, paljonko päälle 20 euroa se viimeksi on ollut, mutta tottapa sen hinta on noussut, kaikkihan nousee. Mä justaan huomasin tuossa eilettäin tästä pöydltäni kun keräsin lappusia mapitusta varten, että kohta vissiin tulee taaskin vuokran korotuslappuset, kun edelliset on tulleet helmikuun lopulla viime vuonna. Saa nähä, milloin ois sellainen vuosi, että mä uskaltaisin lähtee asukaskokoukseen, joka pidetään aina joulukuun puolessa välissä. Olen nyt asunut tässä kämpässä vuodesta 1996 ja enkä ole ollut vielä kertaakaan kokouksessa. Ei sinne yksin tule lähdettyä, kun mua muutenkin pelottaa kaikki uusi ja outo. Ois niin kivaa kyllä joskus mennä sinne kokoukseen, mutta kun olisi joku kaverina. No, saa nähä.
Tää mun juttuni taas vähän rönsyilee. Olikin ilo tulla kirjastolta kotiin, kun parkkikset oli putsattu ja lumipenkkoja oli levitetty etiäpäin, mullakin oli autopaikan kohdalla ennen asioille lähtöä paljonkin lunta, nyt ne oli aura-auto käynyt putsaamassa ja lämmitystolppakin oli kunnolla näkyvissä, kun siitä oli pakkaa työnnetty etiäpäin. Ihan hyvä juttu :) Jotain iloista tälle päivää.
Ai niin, sain ystävältä siellä Kynäisissä kirjekuoren ja ajattelin, että siellä on jokin lehti luettavaksi, no niinhän siellä olikin ja lehden välissä oli FAZERIN SININEN SUKLAALEVY!!!!!!!! UUUUUUUUUUUUUUH!!!!!! Miulla ihan suupieliä repii, kun teköö niin mieli avata levy, mutta jos mie tohtisin säästää sen viikonlopuksi, niin ois kiva. Oli kyllä sellainen yllätys, että voi itku´sentään ja kyllähän mie kyynelehdin, kun avasin kuoren ja sieltä tulla tupsahti lehti täynnä mukavia juttuja ja vielä se SUKLAALEVY!!!!!!! Tätä pitää kyllä hehkuttaaaaaaaa!!!! Mie niin Rakastan FAZERIN SINISTÄ SUKLAATA, ilman mitään härpäkkeitä ja tää levy on justaan sellainen <3 Voi kiitos rakas ystäväni tästä ihanasta yllätyksestä!!!!!!!!!!!!!!
Olen kahvini juonut ja päätän turinointini tähän. Kiitos sinulle rakas lukija, jos jaksoit koko kirjoituksen lukasta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)