tiistai 3. helmikuuta 2015

Tuskaisuutta ilmassa

Taaskin oikein yrittämällä yritin saada unenpäästä kiinni, vaan ei mitään. En nukkunut edes päiväunia tänään ja viime yönä valvoin peräti puoli yhteen saakka ja sitten tänä aamuna heräsin jo kahdeksan jälkeen. Taas mulla on tämä valvomisjakso meneillään ja mua ahdistaa tämä! En tykkää yhtään, jos valvon kahdeksan jälkeen vielä, kun tahtoisin saada nukutuksi ainakin sen 12 tuntia yössä. Juu, tiedän, en ole terve, sillä mä olenkin pitkällä sairaslomalla, oikeammin mä olen kuntoutustuella. Älkää vaan kysykö, että kuinka kauan, mulla ei ole tarkkaa muistikuvaa, että minä vuonna sain tän kuntoutustuen, eli mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Mua alkaa ihan itkettään, kun ajattelen tätä omaa tilannettani. Tänään justaan tuli vakuutusyhtiöstä jo laput, mitkä pitää täyttää huhtikuun loppuun mennessä ja palauttaa, mutta hitto, kun ei tullut palautuskuorta lappujen mukana. Siihen tarvitaan myös lääkärin b-lausunto mukaan ja viime kesällähän mulle tehtiin ne psykologintestit tätä jatkoa varten. En mä mikään työkykyinen ole, en sinne päinkään. valmis hautaan mä olen. Ihan paska koko ihminen, ei minusta ole minnekään :( Mua ahdistaa, itkettää, vituttaa ja oksettaa. Itkulle annan vallan, muut saavat väistyä, vaikka vitutukselle ei voi mitään. Mä olen masentunut ja niin loppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)