maanantai 9. maaliskuuta 2015

Aurinkoista maanantaita

Aurinko hiukann pilkistelee tuosta makkarin ikkunasta tähän pöydän kulmalle ja minä olen aamukahvilla.
Olin taaskin yöllä hereillä, kun piti ottaa palovarottimen paristo pois, piippasi tyhjyyden merkiksi, että se on pariston osto edessä.
Sain kuitenkin yöllisen valvomisen jälkeen vielä nukuttua ja heräsin vasta puoli kympiltä. Olipa kivaa postia, sähkölasku vain odotti laatikossani mua. Pöh ja höh. No, maanantaisin nyt muutenkin tulee niin vähän postia.
Ensi viikolle olisi tapaamista sovittu ystävättären kanssa, päivä on sovittu, mutta aika on vielä hänen päätettävissään, monelta passaa heille mennä. Odotan sitä jännällä, sillä emme ole nähneet oikeestaan koko talven aikana ja nyt kuin mulla on tämä paha kuukausi menossa, niin hän haluaa tavata. Kääks, kun on jännää.
Tällä viikolla on muutenkin ohjelmaa, niin tälle viikkoa se ei oikein sopinut. On jutteluaikaa omahoitajan kanssa ja kokousta, jos nyt jaksan mennä kokoukseen. Ja sit on ns. "juoksevia asioita", joita pitää kanssa hoitaa. Niistä ei sen enempää. Eiköhän tässä jo ollut päivitystä blogiin ihan tarpeeksi tästä aamusta :) Hyvillä mielin taas vaihteeksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)