keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Herkkulakon toinen päivä

Juu, tekee vähän tiukkaa pysyä ruodussa, tekisi niin mieleni sortua. Sen verran ole itselleni suonut hyvää, että laitoin Keisarin morsian-teehen hunajata :) Olen nyt kaksi mukillista juonut jo teetä ja tekee mieli kaakao-vaniljasokeri-kaurahiutale-rasvamössöä, mä ihan kuolaan täällä. Pitäs kehitellä jotain muuta ajateltavaa, mutta mun ajatusmaailma on nyt vaihteella Herkku.
Nukuin viime yönä peräti 12 tuntia, mutta unen tuloa avusti pieni pillerinpuolikas, kun tuntui eilen puoli kympiltäkin vielä, että päässä vaan surisee, kun olin valvonut sen 16 tuntia ja se ei ole normaalia mulle. Tänäkin aamuna, kun heräsin tuossa puoli kympin aikoihin, niin mulla olt pää kipee ja ois vaan väsyttänyt. Vieläkin tuppaa vetään puoleensa tuo sänky, enkä kait voi vastustaa sen vetovoimaa, vaan lähden huilimaan. Tai lukeen kirjaa, pötkötellen sängyllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)