keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Ihmetyttää kovasti

Menin suututtamaan yhden kaveriksi luulemani henkilön. Jonkin ajan jälkeen pyysin häneltä anteeksi ja kirjoittelimme facessa viestityksen kautta monetkin viestit. Hän valitteli tilannettaan ja minä yritin myötäelää hänen harmeissaan, viestien välityksellä. Luulin saavani samaa, mutta kun kerroin, että mulla on taas alaselkä niin kipeenä, ettei pysty pahemmin istumaan, niin kas kummaa, viesteily loppui siihen, ei mitään voivotteluviestiä, eikä mitään. Ihmettelen suuresti tämän ihmisen käyttäytymistä, että itselleen hän haluaa myötätuntoa, mutta ei kykene sitä muille antamaan. Odotin liikoja ja mitä jäi jäljelle? Ei niin mitään. Kyllä saa olla viesteily tämän ihmisen osalta ohitse. Sen vaan sanon, että ei tuollainen ole mikään kaverisuhde, joka ei ole molemminpuoleinen. Turhaan vain aikaani hassasin tähän ihmiseen. Mutta nyt sen huomasin, että ei ois pitänyt edes pyytää anteeksi. Ois pitänyt antaa asian jäädä paskamaiseksi. No, mä olin paskamainen ja hän teki sen näin minulle. Että kiitos vain tyhjästä PIIIIIIIIP!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)