torstai 19. maaliskuuta 2015

Kävin lenkillä!

Jee, mä tein sen taas, kipeellä selällä hissuttelin tuolla maantien varressa ja siihen lenkkiin meni tasan 20 minsaa, lähin kasilta ja kotona olin 20 yli kasi. Ilman käppäilysauvoja lähdin ja kyllä teki terää kipeen selän saada vähän liikuntaa ja erityisesti mun mielelle teki hyvää, että pääsin raittiiseen ulkoilmaan. Hyvä minä! Nyt taas jaksaa olla omassa ittessään, kun pääs tekeen pienen ja mukavan lenkin, vaikken kiertänyt sitä normilenkkiä, mutta sainpa vähän uutta mietittävää, että kyllä sitä pitää lenkkeillä useammin, kuin kerran kuukaudessa. Mut mulla nyt on ollut vähän huonompia hetkiä.
Nyt olen sit kuunnellut Johanna Kurkelan kokoelmalevyä, justaan soi tuolla olkkarissa. On ees jotain elämää täällä "mökissä" :) Hyvällä mielellä mä olen ja aurinkokin paistaa, ehdin tehhä lenkin, ennenkuin alkoi kunnolla paistaan. Voi että mä olen ylpeä taas ittestäni, sillä nämä lenkit on niin harvoina päivinä tehtyjä, että niitä passaa hehkuttaa, nyt varsinkin, kun selkä ei ole vielä kunnollinen. Mukavaa päivää Sinulle, rakas lukijani!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)