sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Lumisateen odottelu sunnuntaita

Minä olen koko iltapäivän tässä odotellut, milloin se kunnon lumisade alkaa, satoi jonkin verran tuossa aamukympin jälkeen, että näkee maassa olevan uutta lunta vanhan päällä. Sehän sanontakin kuuluu, että uusi lumi on vanhan surma. Toivotaan näin, että uusi lumi veisi mennessään vanhaa lunta.
Minä olen nyt jo toista päivää viettänyt eri vaalikoneiden kysymysten äärellä ja voin sanoa, että jokainen kone tuottaa erilaisia vastauksia ja eri puolueita äänestettäviksi. Arvot sanoo, että pitäs äänestää jotain pientä puoluetta ja sydän sanoo, että pitäs äänestää ihmistä, joka myös ajaisi pienen pitäjän asioita. Tai miten sen nyt ottaa. On tullut vaihtoehdoiksi kommunistit, itsenäisyyspuolue, vasemmisto. Että on siinä neidillä pähkäiltävää, että ketä äänestää. Taidan päätyä ihmiseen, jolla todellisuudessa Saattaa olla mahdollisuuksia päästä eduskuntaan. Tai sitten jään Nukkuvien puolueeseen, enkä käy äänestämässä ketään. En vielä varmaksi tiedä, mitä tehdä asian kanssa.
Miehen kanssa näitä poliittisia asioita pohdittiin perjantain rehveillä ja minusta oli mukavaa, kun Mies kertoi ajatuksiaan ja tietämystään minulle <3
Tuli mieleen ne toissakesäiset rehvit, kun silloin se rehvaamani mies puhui koko hitsin kahvirehvit apsilla politiikkaa ja mua kun ei kiinnostanut ne jutut lainkaan - silloin. Nyt on ihan eri juttu. Olenko mie kasvanut aikuiseksi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)