maanantai 9. maaliskuuta 2015

Maanantai-iltaa

Olotilani alkaa normalisoitua, kun ilta on käsillä. Tosin huolettaa unille meno. Olen joutunut iltaisin ottamaan rauhoittavan, kun olen nukkumaan alkanut. Jokin siinä vaan pelottaa, yö ja pimeys, vaikka pimeästähän mä tykkään enemmän, kuin auringon paisteesta. Vaikka tänään oli ihanaa, kun aurinko paistoi :)
Tein ruokaa näin alkuillastakin, sellaista pasta-ateria, juttua, että lisäsin siihen vain vettä ja soijarouhetta. Kaksi ateriaa siitä tuli ja se on jo syöty loppuun, kylmänä söin lopun, ennen kaunareita. Mulla siis tosiaankin oli nälkä, vaikka päivällä söin sen puuroannoksen. No, välistä tekee hyvää tankata, kunhan ei mene överiksi ja tänään se ei saa mennä, siitä pidän huolen.
Mua niin hellyttää Miehen huolenpito, kyseli viestillä tuossa puoli viiden pintaan, että mikä mulla on vointi ja kun sanoin, että huilaan hetken, ennen kaunareita, niin toivotteli kauniita unia. Enhän mä reilussa puolessa tunnissa paljoo ehtinyt, kuin käydä unessa ja sitten luuri jo herättikin miut katsomaan ihanaa kauniita ja rohkeita. Nyt sitten kaunareitten jälkeen tuli hältä taaskin viesti :) Taitaa hän vähän ehkees välittää minusta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)