tiistai 10. maaliskuuta 2015

Miksi pitää kysellä?

Mä en sitten hitto soikoon ymmärrä itteeni yhtään. Miksi mun pitää kysellä Mieheltä, että mitä hän haluaa suhteelta, vai haluaako enää mitään? Miksi hitto soikoon en vaan voi olla onnellinen siitä, mitä on? Miksi mun pitää olla näin hitsin epävarma itsestäni? Miksi mä kyselen taas tätä samaa asiaa, jota kyselin jo syksyllä? Miksi se vastaus silloin ei riittänyt. En vaan kyllä muista, mitä Mies silloin sanoi kysymykseeni. Tais olla tyyliin, kattellaan nyt, mitä eteen tulee.
Mutta MIKSI MIKSI MIKSI????
Olen kertonut Miehelle, että tämä maaliskuu on mulle joka keväinen riesa ja mielipahan aiheuttaja. Silloin on tapahtunut paljon ikäviä asioita menneisyydessä. Mutta voi kun mä vain osaisin olla onnellinen, että mulla on, vielä ainakin, tai Oli Ihana Mies elämässäni. Enhän tiedä, mitä Mies nyt ajattelee, kun iskin viestillä hänelle taas Pahan Kysymyksen tästä suhteen laadusta. Voi kun voisin olla iloinen ja onnellinen, edes joskus näin maaliskuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)