torstai 12. maaliskuuta 2015

Mulla on paha olla

En ymmärrä, millä voimin kävin liikenteessä hoitamassa juoksevia asioita. Kuinka jaksoin ajaa autolla melkein 70 kilsaa.
Mulla on niin paskamainen olo, siitä, miten kohtelin erästä kaveria.
Purin omaa pahaa oloani häneen ja nyt vaan toivon, että hän osaa antaa mulle anteeksi.
Kerroin kyllä hänelle, että mulle on maaliskuu ja kevät aika muutenkin paskaa aikaa, että ei mitään määrää.
Mä olen niin pahoillani mietittyäni asiaa muutaman päivän.
En halua olla pahoissa väleissä kenenkään kanssa, mutta tosiaankin mulla on huono olo.
Söin hitsi vie pussillisen virvon varvon karkkejakin tuosta noin vain, ne on sellaisia suklaapaloja paperikääreissä ja ei siinä nokka tuhissut kovin kauaa, ku meikäläinen meni mässyttämään karssut kaikki.
Nyt sitten ruoka-aikaa ei olekaan, ettei tule niitä bulimian oireita, että ois käytävä moikkaamassa yrjöä.
Ei mullakaan ole helppoa tämä elämä. Koko ajan pitäs syödä säännöllisesti, ettei tulisi ahminta-kohtauksia, vaan kuka sitä aina jaksaa olla niin reipas ja ihana? En minä ainakaan ja kauppareissut on kaikkein kauheimpia. Mutta onneksi huomenna on jo perjantai ja näillä näkymin rehviperjantai.

2 kommenttia:

  1. Rehviperjantaihan kuulostaa mukavalle :) aurinko paistaa ja kevättä kohti, helpottaako maaliskuun masennus huhtikuussa? Miten olisi herkuton huhtikuu? :)

    VastaaPoista
  2. En tiedä, milloin pääsen täältä masennuksen suosta taas ylös. Se hiipien on lähestynyt minua ja nyt sitten mennään näissä syövereissä. Herkuton huhtikuu ois kyllä oivallinen jutska. Saas nähä :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)