perjantai 13. maaliskuuta 2015

Perjantai aurinkoa

Pitäs olla virkeä mieli. Katsoin telkkaa jonkin aikaa, kun tuli mielialaohjelmaa, ensin jostain tutkimuksesta ja sitten Kun mieli sairastaa-ohjelma. Ekan ohjelman aikana väsäsin kääretortun iltakahveita silmällä pitäen. En tiiä, kuinka onnistui, se on jääkaapissa jäähtymässä. Olen vaihtanut taaskin sänkyyn vuodevaatteet, vaan pyykkipäivä taitaa olla vasta huomenna, saavat odottaa pesua. Päivä on kohta puolessa ja tuntuu, että tunnit lipuu sormien välistä, kuin vettä vaan. Mua jänskättää ilta. Toisaalta en haluis rehvejä tänään, haluisin vaan olla ja möllöttää sängyllä. Omahoitaja sanoi niin tiistaina, että pyydä vaan se Mies kylään, vaikka kuinka tekisi mieli olla yksin, mutta yksin on paha olla. Että saanhan mä seurasta jotain piristystä ja Miehen seurasta varsinkin <3 Kyllä niin kovasti houkuttaa mennä nukkumaan sängylle. Aurinko paistaa vielä tästä makkarin ikkunasta komiasti ja mie vain olen sisällä, en saa lähdettyä ulkoilemaan, joka kyllä piristäisi varmaan mieltä, mutta mä nyt olen, mitä olen ja mie olen masentunut. Mutta ei mua onneksi itketä ja se on hyvä juttu. On vain uupunut olotila. Ei mulla muuta. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)