maanantai 9. maaliskuuta 2015

Puuropäivänen

Tänään keitin pitkästä aikaa kaurapuuroa, jossa ol leseitä mukana ja söinkin lautasellisen jo, ison vesimukillisen kera. Mä olen taas niin laiskalla päällä, etten jaksa kunnon ruokaa tehhä, ni onneksi on nuita kaurahiutaleita, josta väsätä nopsaan puuroa. Olen viimeksi syönyt perjantaina kunnon ruokaa, viikonloppuna vain herkkuja, eli nyt oli jo korkea aika päätyä kunnolla ruotuun. Jos se tästä mielialakin nousisi hieman, kun sai puuroa sisuksiinsa.
Sain mä sentään imuroitua pahimmat pölypallerot pois, mutta sekin homma otti koville, mutta tehtyä tuli. Sitten pidin hetken ikkunoita auki ja tuuletin kämppääni. Oishan se ollut hienoa viskata matot ulos ja pestä lattia, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa :( Hyvä kun näin edes sain vähän siivottua ja ruokaa nassuun. Ei mulla muuta. halusinpas vain hetken aikaa olla tässä koneella, etten koko aikaa itkisi omia asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)