perjantai 27. maaliskuuta 2015

Vuosipäivä, jonka muistan

Tällä päivämäärällä, kahdeksan vuotta sitten, jouduin suoraan töistä teekoon puolelle ja sieltä sairaalaan. Siitä lähtien, joka kevät ja joka ikinen maaliskuu on ollut minulle pahaa aikaa. Tänään on vähän itkettänyt muisto siitä viimoisimmasta sairaalareissusta. Kahden aikoihin vilkaisin kelloa ja muistelin, että siihen aikaan mun ois pitänyt päästä töistä silloin vuosia sitten, mutta olinpa teekoossa odottamassa ambulanssikyytiä Seinäjoelle. Sairaalassa olosta ei ole alkuhetkistä kovin paljoa muistoa, odottelin vain, että pääsen nukkumaan, olin niin uupunut ja väsynyt. Sitten nukuinkin kait pari päivää. Että sellaisia muistoja sieltä. Ja sairaalassa olooni liittyi myös silloinen syntymäpäivä, jona kukaan ei onnitellut minua, vaikka täytin silloin 32 vuotta, niin en saanut yhden yhtä onnittelua. Miksei kukaan hoitajakaan muistanut mun synttäreitä????? Miksi minut unohdettiin vallan tyystin kokonaan???????? Näitä mä olen miettinyt tässä vuosien varrella useammin, kuin vain kerran. Mutta mä nousen vielä täältä rapakosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)