lauantai 25. huhtikuuta 2015

Ärisen ja murisen

Tuossa alkuiltapäivästä kun kävin koneella ja eksyin facebookkiin, oli tullut kutsupyyntö lähteä kummitytön siunaajaksi hänen tuleviin rippijuhliinsa. Hänen äidiltään oli tullut viesti. Vastasinpa hetimiten, että Enpähän pääse juhliin. Mitäpähän ei ole akka pitänyt mitään yhteyttä vuosikausiin. Ei yhden ainutta joulukorttiakaan ole tullut, vaikka minä olen joka vuosi lähetellyt tyttöselle synttärilahjan ja joululahjan. Mutta viime jouluun se jäi. Enää en hitto vie ala lahjomaan heitä millään tapaa! Mä olen saanut niin tarpeekseni tästä yksipuolisesta kummiudesta. Minä olen oppinut siihen, että kummejakin muistetaan edes jotenkuten, mutta kun EI MITÄÄN!!!!!!!! Perhana vieteen, olokoon omissa oloissaan ja pysykööt siellä!!!!!!!!!!!! Ärrin murrin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)