keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Juhlapäivä

Tänään on eräänlainen juhlapäivä, seukkailun suhteen ollahan tultu tiettyhyn pisteeseen ja olen tästä matkasta onnellinen, että tällainen merkkipaalu on vihdonkin saavuettu.
Eilen iltasella kuunetlin suurella mielenkiinnolla taaskin Kauniiden ja Rohkeiden jäläkeen nettiradioo, enkun kielistä ja sain kivaa kuullun harjoittelua. Sainhan minäkin siellä terveisiä :D Sitten, kun olin menossa unille, niin mielessä pyöri vain vauva-ajatukset ja oman, uuden kodin sisustusjutut, että kuinka laittaisin uutta kotia kuntoon tulevaa varten. En tiedä, mistä mieleeni putkahtikaan tuo uuden ja Miehen kanssa, yhteisen kodin laittaminen. Oli kyllä aika metka tunne, kun oli tuollaiset ilta-ajatelmat mielessä.
Nyt mulla on pyykite peseentymässä koneessa ja aamusuhveet on juotu. Mieheltä tuli jo ihanaakin ihanampi aamuviesti <3 Voi kumminkin, kun on Niin Ihana Mies <3

5 kommenttia:

  1. Voiko Mies muuttaa siun luokses vai muutakko sie hänen luo? Ihana oli joskus semmonen sarja olikohan ruotsalainen josass aina pariskunta muutti yhteen. Molemma sai suojella jonkin kalusteensa ja sitte sanoa toisen huonekaluista jonkin että mitä ei ainaskaan oteta yhteieen kotiin. Miten teiän tyylit sopii toiselle?

    VastaaPoista
  2. Juu ei kummikkaan päin, eli jos yhteen joskus muutetaan, niin se pitää olla ihan siis uusi koti, ei siis jomman kumman vanha. Näin minä olen asian ajatellut. Siinä samalla sais putsata omasta kämpästä kaiken ylimääräisen roinan poikkee. Että tällaisia haaveita minulla on :)

    VastaaPoista
  3. Minä olen aatellu noi myös että uuteen nii ei olis kummankaa vlamiiks. Teiän pitä vaan kattella sitte. Onko siun Miehel kans vauvakuume?

    VastaaPoista
  4. Eipä ole Mies myöntänyt, että hälle saakka ois vielä vauvakuume intoutunut. Ennemmin kait miettii vain asiaa, ainakin sen Hän on myöntänyt. Että jännityksellä seurataan tilannetta, kuinka kehkeytyy :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa iloista Vappu siulle!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)