maanantai 13. huhtikuuta 2015

Kansalaisvelvollisuus suoritettu

En vielä aamukahvia juodessani tiennyt, millainen tästä päivästä kehkeytyykään.
Tuli sitten käytyä antamassa ennakkoon äänensä eduskuntavaaleissa ja olen mielissäni, että tuli lähdettyä tänään vaaliuurnalle ihan aamusta. Olin ensimmäisten joukossa äänestämässä. Hyvä Minä! Nyt sekin on suoritettu ja ääni annettu ihan täydellä sydämellä, siinä ole järjellä mitään ääntä. Kyllä juttu on näin.
Sitten lähdin pienelle vaaliajelulle, kun ei tehnyt mieli tulla suoraan kotiin, kun ei tehnyt mieli shoppailemaankaan. Ajelin sitten kotiporukoille kylään. Kyllähän mä arvasin, että eivät ole kotona.Soitin sitten äidin luuriin ja olivat pilkillä. Sanoin, etten kovin kauaa ole ja että lähden kottiin takaisin, niin äiti sanoi, että tulevat heti pois järveltä. No hetki aikaa siinä sain palloilla pihalla ja kuunnella lintujen laulua tuulessa, onneksi ei vielä satanut, vaan aurinko paistoi mukavasti :)
Oli ihan kivaa päästä viikonlopun hiljaiselon jälkeen kasvotusten juttelemmaan ja kyllähän sitä tuli paasattua :) Isäpuoli sitten kävi syynäämässä jo mun autokultaani, kun katsastusaika siinä alkaa loppuviikosta. Saa sitten nähhä, missä se katsastetaan ja milloin. Jänskättää taas, että meneekö moinen kaara läpi, mutta isäpuoli oli kovasti sitä mieltä, että menee menee :) Kesärenkaat pitäs vaan ostaa uudet, mutta että vielä nykyiset(ei vielä autossa alla) menee tämän tulevan kesän, mutta syksyllä vois ostaa seuraavaa kesää varten uudet renkaat, niin ois vähän halvemmat. Saa nähhä sitten. No nyt olen sitten päässyt turvallisesti omaan kotiin, en vieläkään käynyt kaupoilla, tullessa alkoi sataa vettä ja nyt aina silloin tällöin kuuluu sateen kohinaa. Ihanaa, sulattaa lunta pois. Eipä mulla muuta. Neljä tuntia meni reissulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)