lauantai 25. huhtikuuta 2015

Miksi ihminen valehtelee?

Tuota kysymystä pyöritellyt tämän päivää mielessäni, ilman mitään vastausta.
Miksi valehtelee, että on lähettänyt kuvia ja muutakin postia vuosien varrella, mutta yksikään kuva ei ole minua saavuttanut näiden vuosien mittaan. Miksi pitää valehdella?Tuleeko siitä ittelle jotenkin mukavampi olotila, kun saapi vaan sanoa, että Minä olen nyt oikeassa ja näin on menetelty. Vaikka totuus on ihan toinen. Miksi ihminen ei vaan voi myöntää, että juu hei vaan, sori, että unohdin sinut tykkänään vuosiksi, mutta Just Nyt sitten tulitkin mieleeni ja ajattelin kysyä sinua Tähän hommaan. Voi perkeleen perkele sanon minä ja nyt en pyydä kiroiluani anteeksi, en niin keneltäkään. Tämä on minun vihaisuuden tunteeni, joka on myllertänyt sisälläni aamupäivästä lähtien. Olen yrittänyt nyrkkeillä tyynyn kera ja paukuttanut sängyn patjaa, että saan agressiotani vähän edes vähemmäksi, mutta ei niin ei. Mikään ei nyt tunnu auttavan tähän olotilaan. Jos ois, mitä jois, niin varmasti jois pois, mitä juotavana ois. Mutta kun ei ole, niin tyhjästä on paha nyhjäistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)